..KALEME DÖKÜLENLER

Sağa sola bakmadan
Yürüdüğüm yollar şahittir
Seni sevdiğime
Kıvrandığım yatak şahittir
Seni düşündüğüme
İlerlemeyen sayfalar şahittir
Seni özlediğime
Ey sevgili sende şahit ol istedim
Bu halime..

*************************************
Çantandan resmim
Aklından ismim
Kalbinden cismim
Eksik olmasın
Benim ise değil sensiz bir gün
Bir dakikam olmasın..

*************************************

Kocaman bir yürek var
Ona yanık
Ona aşık
Ona meftun..

*************************************

Sabrı tesbih gibi çekiyorum
İlmik ilmik işliyorum
Nakış misali..
İstediğim yari..

*************************************

Senle olduğum günüm
Geçmesin isterken
Senle olan geleceğime
Koşuyorum..
Zevkle ve heycanla..

*************************************

Her baktığım yüzde sen
Her aldığım kokuda sen
Aklımda sen
Fikrimde sen
Kalbimde sen

*************************************

Nasıl bir özlemse bu
Görsemde dinmiyor
Görmesemde..

*************************************

Sana aşık olmakla
Nasıl bir borç altına girdimki
Özle özle bitmiyor..

*************************************

Feryadıma müjde
Efkarıma teselli
Rüyalarıma nur
Dünyama güneş
Allahımın bana lütfusun

*************************************

Beni bana anlatabilen
Seni seviyorum


*************************************


Meğer ki güzel değilmiş sevilen
Sevilen güzelmiş..
Meğer ki ten de değilmiş aşk
Onun gözlerindeymiş..
Meğer ki tatmamımış ben aşkı sevdayı
O bana yaşatacakmış..

*************************************

Kokusunu bile koklamak
Yaşamak için bir neden..

*************************************

Benim için cesaret
Onun benim için göze aldıklarıdır...

*************************************

Aşk, onun bana bakışıdır..

*************************************

Öyle içten
Öyle tatlı diyor ki şu seni seviyorumu...

*************************************

Bendeki sen kalpteki kan gibi
Durmadan değişir
Gelende sensin gidende
Sadece senle..